پاسخ به پرسش های متداول

۱آیا در تمام ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟
بله، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته امکان ثبت سفارش وجود دارد. پس از ثبت سفارش توسط شما، با فاصله ای کوتاه (حداکثر 1 ساعت)، با ارسال پیامک سفارش شما را تائید کرده و سایر مراحل اعم از بسته بندی، ارسال و تحویل کالا را نیز از همین طریق به اطلاع شما خواهیم رساند.
۲امکان ثبت سفارش و ارسال محصول به آدرس فردی دیگر (به عنوان هدیه) وجود دارد؟
بله، برای این کار پس از ثبت سفارش و اقدام به پرداخت، می توانید در قسمت “توضیحات تکمیلی” این موضوع را یادآوری فرمائید تا با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم جهت ارسال هدیه و بسته بندی محصول به عمل آید. همچنین شماره تماس۰۹۹۰۰۹۹۳۴۰۴ در هر ساعتی از شبانه روز آماده دریافت سفارشات و پاسخ به سوالات شما می باشد.
۳از وضعیت سفارشی که آن را ثبت و هزینه اش را پرداخت کرده ام، چگونه مطلع شوم؟
حداکثر یک ساعت پس از ثبت سفارش توسط شما در سایت، پیامک دریافت سفارش توسط ما برای شما ارسال خواهد شد. سایر مراحل اعم از اتمام بسته بندی، ارسال کالا و همچنین تحویل آن نیز از همین طریق به شما اطلاع رسانی خواهد شد. در صورت تاخیر و یا بروز هرگونه مشکل یا سوال می توانید با شماره ۰۹۹۰۰۹۹۳۴۰۴ تماس گرفته و آخرین وضعیت کالای سفارشی خود را جویا شوید.
۴امکان تغییر یا ابطال سفارش وجود دارد؟
بله، در حالت عادی می توانید قبل از پرداخت وجه، کالای خود را از سبد خرید حذف کرده و کالای موردنظرتان را به سبد اضافه کنید.

البته در صورتی که کالایی را سفارش داده و هزینه آن را پرداخت کرده اید هم می توانید حداکثر تا 2 ساعت با ما تماس گرفته و کالای سفارشی خود را تغییر یا ابطال کنید. در صورت ابطال خرید، مبلغ پرداخت شده به شما بازگردانده می شود. می توانید از طریق تلگرام و اینستاگرام و همچنین شماره تلفن ۰۹۹۰۰۹۹۳۴۰۴ نسبت به این موضوع اقدام بفرمائید.

۵بعد از ثبت سفارش، آیا نیاز به تماس با دلوکسی برای اطمینان از دریافت و پردازش آن وجود دارد؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک و همچنین ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش ما با شما تماس خواهند گرفت.

۶برای انتخاب و خرید محصولات نیاز به مشاوره دارم
می توانید از بخش “راهنمای انتخاب تابلو” استفاده کنید، با این حال اگر باز هم به مشاوره بیشتری احتیاج داشتید، می توانید با ما تماس بگیرید.
۷مبلغ سفارش را چگونه پرداخت کنم؟
در حال حاضر تمام پرداخت ها با استفاده از درگاه اینترنتی و توسط کلیه کارت های عضو شتاب امکان پذیر می باشد.در صورت تمایل برای پرداخت مبلغ سفارش به صورت کارت به کارت، با شماره  ۰۹۹۰۰۹۹۳۴۰۴  تماس گرفته یا از طریق پشتیبانی تلگرام و اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.
۸اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه ارتباط با ما)  و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.